:: owner blog nie la ::


boleh sebut name dhie :
izzati . ieza jek , angah , ety

anak jati kluang johor nie membuka matanye buat kali pertama pada 17julai1992 , umo korang leh kire sndiri . . :)
skunk masih menetap dikluang tp menjalani hidopnye di negeri org ( perak ) . .

art is my life ! =)

tolong la ! jgn bazir kanhidup anda untuk seorang lelaki yg da menolak awk !

Isnin, 29 Oktober 2012

firstt time . .

untuk pertama kalinya aku melangkah kedunia baru iaitu dunia pekerjaan , uuuuuiiit , aku penat gler tok pertama kalinya . . hahah , not bad la . . walopun pening gler tekan esin tuh , asyik salah memanjang jek . . ergh ! damn punye mesin . . 


untuk pertama kalinya randy muncul tok hiburkan aku balik . . eeeiiii , love u syg . . muuaaahhh
randy muncul tok drama dalam hati ada taman , meskipun aku benci heroinnye . . xpe , jnji aku dapat tgk randy . . kikikiki , jom join tgk drama nie :) 

beb , aku rindu kau . . :)