:: owner blog nie la ::


boleh sebut name dhie :
izzati . ieza jek , angah , ety

anak jati kluang johor nie membuka matanye buat kali pertama pada 17julai1992 , umo korang leh kire sndiri . . :)
skunk masih menetap dikluang tp menjalani hidopnye di negeri org ( perak ) . .

art is my life ! =)

tolong la ! jgn bazir kanhidup anda untuk seorang lelaki yg da menolak awk !

Rabu, 18 April 2012

K.A.W.A.N

aku syunk kwn2 aku . . aku hargai mereka yang mengambil berat tentang aku nie , walopon aku nie kwn yg biase sje . . tp aku tetap akn ade bler kwn2 aku memerlukan , thnks jugak kepada kwn2 yg ade disisi aku bler aku memerlukan . . syunk korang :)






aznil n wanniey n amie n amar . . . 
 thnk u sbb sudi dengar coretan jiwa aku selame nie . . thnks gak sbb bg nasihat semue tuh , tolong aku . . aku hargai smue yang korang bg kt aku :))

thnks juga untuk kwn2 yg len . . :))