:: owner blog nie la ::


boleh sebut name dhie :
izzati . ieza jek , angah , ety

anak jati kluang johor nie membuka matanye buat kali pertama pada 17julai1992 , umo korang leh kire sndiri . . :)
skunk masih menetap dikluang tp menjalani hidopnye di negeri org ( perak ) . .

art is my life ! =)

tolong la ! jgn bazir kanhidup anda untuk seorang lelaki yg da menolak awk !

Jumaat, 27 April 2012

setinggi-tinggi tahniah

result da kuar . . mesti korang2 yg uitm tuh result gempak2 kan?? xdinafikan lagi . . tahniah-tahniah aku ucapkan , korang the best ! jgn lupe pada yg berkenaan . . ucapan terime kasih setinggi langit aku ucapkan . . 






aku ? alhamdulillah . . oke2 jek , xmencapai ape yg aku target tok sem 4 nie . . syukur sgt2 sbb allah bg aku kesempatan tok aku terus berjaya . . tp aku still nk ckp thank u sgt2 pada ibu , yg kuarkn duit n sokong aku mase aku jatuh . . terime kasih aku pade kwn2 aku terutame aznil , wanniey , amie n amar yg bnyk membantu dlm pencapaian aku . . meskipun aku nye result xhebat mane , still ckp nk thnks sbb korang banyk bg sokongan pada aku . . ade an aku saat aku btol2 down an keje , thnk u sgt :)) big hug tok korang . . hehehe 
untuk kwn2 yg result nye biase jek . . xpe , jgn risau . . selagi ade usahe , doa , tawakal . . insyaallah , ade yg terbaik tok korang ,oke?? mybe korang ade wat sesuatu yg mybe ke arah kemungkaran ( bajet ustazah plak ) hehe . . so , jgn slh kan diri sendiri k? aku pon ade wat dose , mybe tertinggal solat sbb nk wat keje punye pasal . . sbb tuh result xsmpai target :) ermm . . sengalkan aku , pe pon all the besstttt for final sem k? aku doakan yg baik2 tok kwn2 aku :))