:: owner blog nie la ::


boleh sebut name dhie :
izzati . ieza jek , angah , ety

anak jati kluang johor nie membuka matanye buat kali pertama pada 17julai1992 , umo korang leh kire sndiri . . :)
skunk masih menetap dikluang tp menjalani hidopnye di negeri org ( perak ) . .

art is my life ! =)

tolong la ! jgn bazir kanhidup anda untuk seorang lelaki yg da menolak awk !

Khamis, 26 April 2012

dugaan

aku terime ape yg jadi ya allah . . semoge engkau memberi ketabahan buat hamba mu yg hine ini . . :'(



dugaan sentiase dtg , sentiase kunjung ke hati aku . . aku terime sume nie selagi allah sentiase disisi , korang pon mesti ade dugaan masing2 kan? dengar la wahai rakan2 ku . . allah sentiase ade tok kite , berdoa selagi kite masih boleh berdoa dan meminta . . aku pernah lupe pade DIA , akhirnye . . aku kembali setelah aku sedar aku lemah tanpa DIA . . kembali la kwn , kehidupan kite lebih tenang bersama DIA . . :)