:: owner blog nie la ::


boleh sebut name dhie :
izzati . ieza jek , angah , ety

anak jati kluang johor nie membuka matanye buat kali pertama pada 17julai1992 , umo korang leh kire sndiri . . :)
skunk masih menetap dikluang tp menjalani hidopnye di negeri org ( perak ) . .

art is my life ! =)

tolong la ! jgn bazir kanhidup anda untuk seorang lelaki yg da menolak awk !

Jumaat, 11 Mei 2012

pura-pura

 pura-pura . . sape yg xpena pure2 ? samada untuk kebaikan atau tok keburukan . .


sket ati aku bler dy pure2 xnmpk aku , sape aku nie? syunk konon . . baling jek kt longkang kalau ko syunk cm nie , selagi aku diam . . selame tu la jugak dy diam kan diri , thnk u sgt2 la . .


lau rase syunk dy ade , tanye la kabar ke ape ke ? aku ade masalh , pena dy tnye . . pena dy kesah ? ape jadi kt aku pena dy tanye ? lau dy bace n terase . . terlambat tok dy tau semue nye . . lau dy bace nie , mybe aku da mls nk kesah pasal dy . . hubungan kite pon akan jadi mcm org len , mcm dy wat skunk nie . .



Dulu , kite ibrat mcm nie . . ingt x?


Skunk , ini la kite . . n ia akan semakin jauh 

aku terhutang budi sgt dulu pade dy sbb bler aku sedih dy sentiase ade . . tp skunk , jgn kan dy . . sekeping msg ko pon xde tok aku , hubungan yg kite bine selame nie . . aku simpan tp hnye tok gelaran jek , skunk carta dy sme jek cm brother2 aku yg len . . allah xkan bg aku abg , xkan ! aku tau da kenape . . thnk u sgt2 sbb mengelarkan aku sister , aku hargai sgt2 . . tp sejak ape yg berlaku , dgn dy pon cm nie . . aku da xnk amik kesah pon ape jek yg dy nk ckp . . jgn ckp ko syunk aku ! syunk lelaki da xde mkne pade aku . .even syunk pada sister . .


TERIMA KAASIH ,




EN ZUL .


                                                                                                                                       IKHLAS,


                                                                                                                                    CIK SEWEL .