:: owner blog nie la ::


boleh sebut name dhie :
izzati . ieza jek , angah , ety

anak jati kluang johor nie membuka matanye buat kali pertama pada 17julai1992 , umo korang leh kire sndiri . . :)
skunk masih menetap dikluang tp menjalani hidopnye di negeri org ( perak ) . .

art is my life ! =)

tolong la ! jgn bazir kanhidup anda untuk seorang lelaki yg da menolak awk !

Selasa, 14 Ogos 2012

awak , selamat ari raye !

assalamualaikum warga2 yg membace !

di sini saya nur izzati binti zainal ingin mengucapkan Selamat Hari Raya kepada semue umat manusia di muka bumi ini yang menyambut hari raya !

kepada keluarga tersayang ,

            selamat ari raya ayah ,  ibu , along , aina , hani n piya dan juga ahli keluarga yang lain . . maafkan anak mu ini yang telah banyak menyusahkan bonda , anakanda minta ampun sekiranya melukakan dan membuat air mata bonda jatuh ke bumi ini . . maafkan anakanda , bonda . . 


kepada insan tersayang ( jap , ade ke? )

            silap , kepada bakal insan tersayang tu , sye nk bgtau awk , selamat ari raye ! semoga awk bahagia bersama keluarga tersayang awk . . sye mohon maaf andai telah menyakitkan hati awk !


kepada kawan-kawan tersayang ,

            aku nk minx maaf sangat2 , andai pernah menyakitkan perasaan korang . . aku tau aku bnyk wat korang terase an aku . . tp percaye la , xterniat pon nk wat korang sakit . . sayang korang ketat2 ! hahah


kepada awk ,







ya allah , aku bahagia andai kau disisi aku . . jgn tinggalkan aku , ya rabbi . .