:: owner blog nie la ::


boleh sebut name dhie :
izzati . ieza jek , angah , ety

anak jati kluang johor nie membuka matanye buat kali pertama pada 17julai1992 , umo korang leh kire sndiri . . :)
skunk masih menetap dikluang tp menjalani hidopnye di negeri org ( perak ) . .

art is my life ! =)

tolong la ! jgn bazir kanhidup anda untuk seorang lelaki yg da menolak awk !

Khamis, 19 Julai 2012

ramadhan . .

weh , da nk pose da . . msti ramai dak uitm balik kan , sunyinye uitm . . aku pon balek gak , tok pertama kalinye aku balek johor . . aaarrrrggggghhhh , xsabarnye aku nk balek umah  . . . ibu , tunggu ety tau . . ety rindu ibu , adik2 ety , bantal muchuk !! rindu sgt2 , sbb kt sini bnyk keje nk wat , n banyak sgt masalh yang datang sejak akhir2 nie . . sem nie la yang paling bnyk nangis sbb rindu kan ibu sgt2 , nk plok ibu !!!! eeerrrrmmmmmmmmmmmmm . . ety nk cepat2 abiskan dip nie , ety xnk dok sini da . . xnk jumpe orang yang selalu sketkan hati anak ibu nie , cian kan anak ibu nie . . hahaha ,


ibu , sambut ety an nasi ujang ea . . nk sgt makan nasi ujang skunk nie , .


selamat menyambut bulan ramadhan wat semue warga uitm dan umat islam dimuka bumi allah nie . .semoge kite semua dpt menjalani bulan nie dengan penuh berkah . . 


buat sahabat , biarpun aku tiada disisimu . . pahami la aku kerna ingin melihat kau bahagia bersama nye , belajar la menerima dia disisi mu semula , kerna aku akan pergi jauh dari hidup mu . . :')


selamat kwn2 . . :))