:: owner blog nie la ::


boleh sebut name dhie :
izzati . ieza jek , angah , ety

anak jati kluang johor nie membuka matanye buat kali pertama pada 17julai1992 , umo korang leh kire sndiri . . :)
skunk masih menetap dikluang tp menjalani hidopnye di negeri org ( perak ) . .

art is my life ! =)

tolong la ! jgn bazir kanhidup anda untuk seorang lelaki yg da menolak awk !

Ahad, 21 Oktober 2012

untitled 2

she untitled . . dunt know why , her life like kosong kosong kosong . .

biarlah orang nk ckp pe pasal aku , ade aku kesah . . yela,kadang2 aku kesaaahh bile orang len sebok2 nk kesah pasal aku , cantik ke aku nie, comel ke aku nie , ramai sangat ke lelaki suke? yang ko nk sebok2 kenape bercakap pasal aku . . erm , tabiat manusia . . suke sgt bercakap pasal orang , memang la kadang2 aku pon cm tuh , tp xla sampai cm ko yang buruk2 aku depan kengkwn ko . . ko pikir ko sape doe?

buat anda yang sgt suke jage kehidupan sye nie . .

              tau x ? aku da malas nk lyn ko da sebenarnye . . cukop la weh , biarkan aku hidup tenang . . jgn jadi hipokrit dengan diri ko an dengan aku gak . . xsuke la weh , nk kwn an aku, kwn la . . ketawe an aku bercerite an aku tp sebenarnye benci aku , kutuk aku . . tu kwn ke weh ?

aku tau aku nie xsesempurna orang len , tp aku ade hati gak . . plz , bg aku peluang bahagia kan diri aku . .

MR.I , thnks sgt sbb sudi bercakap an sye . . thnks sbb wat sye ketawe ,awk tau , setiap kali awk wat sye senyum , pipi sye susah nk turun . . sbb awk da ade tempat dalam hati sye . . everytime u said u 5 me , sye rase cm nk terbang n firework dalam hati tu makin berkembang . . lau dulu sekeliling sye ade bunyi krik krik krik . . tp skunk nie dy da tukar jadi tweet tweet tweet , that means im very hepi with u , I . . seandainya , ade jodoh antara kite , sye xkan lepaskan awk . . sye jnji sye akan bahagiakan awk selagi sye mampu , let me be so sweet for u , babe . . 





salam mlm dari saye untuk awk :)