:: owner blog nie la ::


boleh sebut name dhie :
izzati . ieza jek , angah , ety

anak jati kluang johor nie membuka matanye buat kali pertama pada 17julai1992 , umo korang leh kire sndiri . . :)
skunk masih menetap dikluang tp menjalani hidopnye di negeri org ( perak ) . .

art is my life ! =)

tolong la ! jgn bazir kanhidup anda untuk seorang lelaki yg da menolak awk !

Jumaat, 19 Oktober 2012

untitled

mlm2 cm nie memang aku xtau nk wat pe . . aku bosan , aku layan perasaan aku . . aku jadi rindu , bler rindu mule la dgr lagu yang tertuju khas wat MR.I . . should i tell him about this , atcually , i miss to see ur smile . . MR.I , awk tau x . . susah bler kite pendam , i miss to talk with u . . how long? i have no idea . . it was to long since we  . . . . . . 


mlm2 cm nie . . dgr lagu jiwang , lagi2 lagu dari randy . . OMG , he's so cute . . n have a nice voice ,

ku mencintai mu sepenuh hati ku . . .memiliki mu anugerah untuk ku . . meskipun ku tahu tak pernah kau menjadi milik ku . . . . . . .lalalalalalalalalalalalalallalalalalalala

i have fall in love again . . plz , take away this feeling . . someone? anybody want to help me? yes i know . . its so hard to take this far away . . sometimes when we have throw it , it will come back when he appear suddenly . . how ? i hope n i believe at u allah that u will give someone to me that really love me because of u . . aku tau setiap yang datang dari mu ya allah . . adalah yang terbaik buat ku . . 



untuk bakal suami yang belum dijumpai , 

            buat kamu yang bakal disayangi , ketahui la bile hati ini milik mu . . ia akan menjadi milik mu , meskipun kau bukan yang pertama , kau adalah yang terakhir buat ku . . sekali hati ini ku berikan , jangan la kau hancur kan . . aku sentiase memaafkan kau meskipun kesalahan kau besar terhadap aku , ini sebab kau da dapat hati aku . . ~ stop with ayat jiwang iza . . . .~

           buat kau yang akan aku sayang , bler aku da bg hati aku , jage la weh . . syg aku nie xmurah cm plastik yg aku bg senang2 kt ko . . so , ko kene la jage bek2 . . ko jgn la lepaskan syg aku , t ko menyesal , aku xtau ea . . mesti ko xdpt blek syg aku tu . . nk mcm tuh? xnk kan ? lau xnk . . ko kene jnji 

  • ko kene sentiasa ckp yang aku comel . . sbb aku akan sentiase ckp bende yang boleh wat ko hepi setiap ari . . 
  • ko kene senyum tiap kali jumpe aku . . sbb aku akan sedih bler ko sedih . . 
  • ko kene janji hati ko untuk aku jek . . sbb hati aku hanya untuk ko . .
  • ko kene selalu tanye bende harian kt aku . . sbb aku takot ko xamik berat an aku . .
  • ko kene janji mara aku bler aku wat salah . . sbb aku nk ko tau bler ko mara aku , tu tnde nye ko sayang aku n xnk aku terluke . . :)
  • ko kene cemburu an aku tp bukan terlalu cemburu . . sbb aku pon akan cemburu an ko . .
oke x yang ko kene jnji ? xikot 100% pon xpe . .as long as u love me , aku akan syg ko jugak . . jgn isau k . . :)
oh ye . . untuk pengetahuan ko , aku nie cerewet n bising . . tutup mulut aku bler ko runsing an aku . . jgn wat muke tau , sbb t aku pon wat muke an ko . . t ite gaduh , xnk gaduh an ko . . :)

thats all for now mydear . .

always know that i love u n always waiting for u . . 5u . . . . . . . .. . .