:: owner blog nie la ::


boleh sebut name dhie :
izzati . ieza jek , angah , ety

anak jati kluang johor nie membuka matanye buat kali pertama pada 17julai1992 , umo korang leh kire sndiri . . :)
skunk masih menetap dikluang tp menjalani hidopnye di negeri org ( perak ) . .

art is my life ! =)

tolong la ! jgn bazir kanhidup anda untuk seorang lelaki yg da menolak awk !

Sabtu, 7 Julai 2012

kenpae perlu sedih ?

salam , kenpe entry aku mcm nie? yee . . aku dlm keadaan yg tgh sedih , perlu ke hati ini rease sedih . . bukan sebab nA , maaf . . perlu mention sbb someone is reading my blog , she just was to know how much i love him , but this is not about him ! thnks u cik puan :)


ujian sentiase dtg pada orang2 yang allah syg , tp bala buat mereka yang tidak mencari keredhaan allah . . aku xtau ujian atau bala , tp selagi ia adalah masalh yang perlu aku hadapi aku perlu kuat untuk mencari keredhaan allah . . kenape harus aku yang melaluinye ya allah , jika engkau kate engkau memberi ujian kepada mereka yang mampu menghadapinye . . persoalannye , adakah aku mampu ya allah , ?? adakah aku kuat menghadapi ujian mu ini . . ?? adakah aku masih mampu menghadapinye ?? ya allah , aku rase diri aku xmampu ya allah . . kenape ini yg kau berikan ya allah . . ? kenape aku ? kenape skit pon kau xpernah memberi peluang untuk aku bahagia ya allah . . ? terlalu hebat dugaan mu untuk aku ya allah . . ape aku masih boleh bertahan atau tidak . . ia terlalu sush untuk aku ungkapkan , ? ya allah , berikan aku kekuatan menghadapinye ya allah . . sesungguhnye aku lemah tanpa mu ya allah , aku amat memerlukan mu . . apa kau masih syg pada ku ya allah . . berikan la ruang pada aku untuk merase sedikit kebahagian seperti orang lain ya allah , aku amat merindui mu . . 


aku rindu kau , tp pernah x kau kesah akan aku ? kenape perlu ade die antara kite ? 


Ayah , ety rindu ayah ety yg dulu , yg sentiase dakap ety, bler ety sedih , bler ety sakit ayah sentiase ade tok ety . . kenape ayah buat ety mcm nie ? ayah da xsyg ety da ke?? kenape ayah lebih memilih org lain dari ety ? sape ety pada ayah ? ety da bermakne da ke?? ayah tau x ? ety sendiri kt sini , kenape ayah? kenape ?